2015. október 10., szombat

5+1 könyv a nyári olvasmányaim közül!!!!

Oké. arra jutottam, hogy mivel nekem ez a folyamatos frissítés dolog nem igazán megy, csinálok egy külön menüpontot azoknak a könyveknek, amikről nem tudok 10-nél több mondatot írni, mert nem igazán tetszett, vagy nem találom hozzá a szavakat.




Íme ez tehát a: 
 5+1 könyv a nyári olvasmányaim közül!!!!


nr. 1: A titkos invázió- Bosszúállók

A nyári szünet legelején leutaztam a nővéremhez, Pécsre, ahol megünnepeltük a szülinapomat. Szülinapomra megvette nekem életem első képregényeit a Marvel Bosszúállók- Titkos Invázió két részét, meg a HellBoy harmadik részét. Mivel nem vagyok nagyon jártas egyenlőre a képregényekben illetve a grafikusnovellákban, ezért nem nagyon tudom, hogyan kéne ezeket elemezni.

A története jó volt, remélem csinál majd a Marvel egyszer filmet ebből a  skrull (űrlény ami felveszi a hangodat, az arcodat, és az emlékeidet) invázióból, mert érdekes volt. Nagyon összezavaró, mert tényleg lehetetlen volt megállapítani ,hogy akkor ő most skrull vagy nem skrull (ez itt a kérdés). Nekem még inkább bonyolult volt, mert a hiányos ismereteim miatt lövésem sem volt arról, hogy ki kicsoda, Sólyomszem felesége mai napig egy nagy kérdőjel számomra. Meg az volt nagyon zavaró, hogy rengeteg a z erős állú, kék szemű, szőke szuperhős.

4/5 CSILLAG



nr. 2: A Rosie projekt

Hát ez a könyv haláli volt! Humoros, aranyos, romantikus. Egyszerűen tökéletes. Ha filmként néznénk akkor ez a tipikus RomCom, vicces, szerelmes és egész estés kikapcsolódás. Ha nézitek az Agymenők című sorozatot, akkor garantáltan imádni fogjátok, mert ennek a könyvnek az alcíme akár lehetne a „Sheldon feleséget keres” is.  És még az Asperger szindrómát is tökéletesen lefesti. :D

5/5 CSILLAG



nr. 3 : Hellboy- A leláncolt koporsó és már mesék

Ezt ahogy már említettem a nővéremtől kaptam. Imádtam. Jó  volt olvasni, kellemes olvasmány volt, és remek kikapcsolódás. És ezek a történetek majdnem mindegyszálig népmeséken alapszanak, a világ mindentájáról. Hellboy egy nagyon laza (ennél nincs jobb szó a lefestésére) karakter, és a kalandjai lenyűgözőek.

5/5 CSILLAG



nr.  4 : Good Omens

Pécsi kiruccanásom alkalmával volt szerencsém betérni egy könyvesboltba, ami telis teli volt angol könyvekkel (azok a gyengéim), természetesen nem távozhattam üres kézzel. Ezért  Neil Gaiman –től Terry Pratchett-től megvettem a Good Omens-t. Nem volt rossz. Neil Gaiman az egyik kedvenc szerzőm, de ez a könyv most valahogy annyira nem jött be. Nem volt rossz, szó se róla, de nem is az a Húha-ez-aztán-a-húhaaa könyv.  Egy jó egyéjszakás kaland inkább.

3-4/5 CSILLAG



nr. 5 : Csak egy nap

Ezt a könyvet valamikor júliusban vettem föl. Azért szereztem be, mert az írónő másik könyve az If I Stay ( Ha maradnék, részletes kritika róla itt : http://readwithanightowl.blogspot.hu/2015/07/if-i-stay.html ) nagyon nagyon tetszett, és mert a második kötetet égen földön nem találtam. Hát nekem ez a könyv nagyon nem jött be. Túl sok volt a cukormáz és kevés a tényleges történés. Szeretem a romantikus, love-storykat, de a jelek szerint csak a depresszív, tragikus fajtájukat. Nem is fejeztem be, talán a 70-edik oldalon hagytam abba. Másoknak nagyon tetszett, de nekem nem.

1/5 CSILLAG



+1 : Hová tűntél?

Ahogy már fent említettem nagyon tetszett a Ha maradnék ezért tűvé tettem érte az egész várost (egy kisvárosban élek, senki ne gondolkodjon Budapestbe),  az 5-ből 4 könyvesboltban nem volt (halk megjegyzés: összesen van 5 könyvesbolt). Megszereztem és gyorsan át is rágtam magamat rajta. Nagyon tetszett, jól volt megírva. Soha nem untatott, egyszer se éreztem úgy, hogy inkább leraknám és keresnék valami mást. Nagyon tetszettek a fejezetek elején lévő dalszövegek, szívesen beléjük hallgatnék. Remélem csinálnak ebből is filmet, már csak a zene miatt is.

5/5 CSILLAG






Ennél persze több könyvet olvastam, de így 2 hónappal később ezek azok amikre rendesen visszatudok emlékezni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése